2016年7月1日金曜日

"Story Time" at Closter Public Library/『お話会』

Story Time at Closter Public Library!

クロスターパブリックライブラリーにて『お話会』を開催いたしました。

We sang "Buenos Dias" sonh together!

スペイン語でこんにちはのお歌を歌ったよ!
「ブエノスディアス!」


Then we listened to a story called, 
"Brown Bear, Brown Bear, What Do You See".
In 3 different languages; English, Korean and Spanish!!


みんなで『くまさん、くまさん なにみてるの』のお話を聞きましたね。
3匹のくまさんたちが、英語、韓国語、スペイン語の三ヶ国語で
おはなししてくれました。


懐かしい顔もチラホラ♪


We saw some familiar faces.
So happy to see you guys!


We also learned about Japanese cultural event of this season, "Tanabata".
園長先生に『七夕』についても教えてもらいました。
ちょっぴりですが、楽しい制作もしましたよ。


Thank you so much for joining us today!
御来場いただきました皆様、有難うございました!

We will be back with new stories on August 12.
Come and join us!!
次回は8月12日に開催致しますので、今回参加できなかったお友達も是非遊びに来てね。
待ってるよ♪